Top

Nezařazené

Primahubnuti / Nezařazené

10 prima rad, jak si užít Vánoce a nepřibrat

Pokud se rozhodnete použít čokoládu, volte vždy kvalitní s obsahem minimálně 75% kakaa. Místo sladkostí se zásobte raději sušeným ovocem nebo ořechy různého typu (ani se sušeným ovocem ani s ořechy to ale raději nepřehánějte). Pozor na třtinový cukr, je jen o něco málo lepší než klasický řepný. Nepřehánějte to tedy ani s ním. K pečení volte raději špaldovou celozrnnou nebo některou z bezlepkových mouk (pohankovou, kokosovou). Pozor ale na žitnou mouku, která je vhodnější k pečení chleba. Cukroví je dobré konzumovat k snídani nebo svačině. Nikoliv jen tak mezi jídly. Nakupujte vždy jen to, co dokážete sníst. Velké zásoby jídla svádějí k častému přejídání. Dřív, než půjdete na návštěvu, najezte se alespoň trochu doma, ať nepřijdete vyhladovělí. Pozor na alkohol. Alkohol má dvakrát více kalorií než sacharidy nebo bílkoviny. Sklenička...

Share

Prima Mikulášská nadílka

Den sv. Mikuláše se pomalu blíží. Co plánujete dát svým dětem do ponožky? Ehm, tedy pssst, omlouvám se - což jim asi tak donese Mikuláš? I u vás se tenhle mlsný den spojuje s botou v okně, ve které nesmí chybět pamlsky? Mnozí rodiče si při přípravě balíčků lámou hlavu. Pokud tedy chcete, aby vaše děti dostaly od Mikuláše trochu kvalitnější a zdravější balíček, můžete se námi inspirovat. Podívejme se na to, které sladké dobroty byste svým ratolestem mohli dopřát a mít radost, že jste jim dali opravdu zdravou a sladkou odměnu. Při přípravě byste měli myslet nejen na dětskou radost, ale i na dětské zoubky a jejich zdraví obecně. Mikuláš za pár dní zaklepe na dveře a děti budou jako každý rok netrpělivě čekat...

Share